Bilder sen lördagens party

Kommentarer
› Mojo

Astonishing hot babes!! I wanna cum all over ya!!

2010-06-08 » 21:33:56
› Åsa

Ååh, vad kul att du tog så mycket bilder! Och vad fina (ja inte alla kanske, haha) Jag har typ 2 från festen och 3 från taxin. Om du orkar någon dag, kan du inte maila några av bilderna till mig!? Hade varit så kul att ha :)



Hoppas du inte mådde för dåligt i söndags vännen. Och att ni kom hem säkert. Själv var man då hemma efter soluppgången... hrm.. Ha det fint, stor kram på dig! /Åsa

2010-06-08 » 23:19:20
BLOGG: http://ausas.wordpress.com
› Mia

Åsa självklart mailar jag dom =) Skicka bara din mail på face eller i ett sms.

haha ja jag mådde faktiskt väldigt bra på söndagen, haha shit vad jag var lagom i gasen!!!! Men får skylla på att vi började klockan fem =)

Hoppas ni hade kul sen, jag kommer tyvärr inte hem i helgen. Hoppas du får en toppen födelsedag så får vi fira dig senare i sommar när jag kommer hem igen =)

kramar =)

2010-06-09 » 06:22:39
BLOGG: http://miaahlberg.blogg.se/

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
VIP?
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0