Så klok man kan bli

Kommentarer
› Annika

:/ I´m sorry for u !

2010-02-10 » 23:05:01
BLOGG: http://rubinskan.blogg.se/
› Lena Ahlberg

JA...mitt lilla hjärta...välkommen in i verkligheten..tyvärr är det så att man

möter dom som inte mår så bra..men dom

ska inte dra ner dig..du är starkare än

så..har en bra grund..mår bra ..har det bra

..är glad och livet framför dig...det är dom

som inte har det du har...men man lär sig

med åren....vem som har ett gott hjärta och

vem som inte har....det finns bortskämda..ego

typer som bara tycker dom gör rätt och ser inte

något annat..men jag tror dom mår inte så bra

igentligen...du är starkare och har många vänner

tro mig man måste sortera...hemskt men jag förstår

när man tycker om någon och tror på...och blir så

besviken...men skit i det det finns många bra

vänner....HERRE GUD..JAG FINNS...hihi...

och många fler....fortsätt och va som du är..

du vinner på det i längden...kramizar

2010-02-11 » 06:56:14
› Anna

Lilla goa Mia ! Man blir klokare med åren,,, Jag är precis som du,, tror gott om alla människor och förstår inte när någon inte är så som jag trott... Man blir ledsen och besviken ,, jag vet.. det är dom som medvetet sårar någon annan som igentligen inte mår så bra och som är avundsjuka,, så tänker jag iallafall .. om det är till någon tröst! Många kramar till dig Mia ,, Jag är din VÄN .. kram Anna P ( i det nya huset som jag ÄLSKAR!!!

2010-02-11 » 12:48:18
› Caroline

det är konstigt hur folk förändras, och hur långt folk kan gå bara för att själva hålla sitt huvud högt, bara för att själva hålla kvar sin så kallade status. jag älskar dig mia!

2010-02-15 » 12:12:38
BLOGG: http://carolinenordens.blogg.se/

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
VIP?
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0