Ska jag/ska jag inte??

Kommentarer
› ella

mysigt när d e nystädat=)ha en bra helg=)

2008-03-14 » 14:46:40
BLOGG: http://ellisgirl.blogg.se
› Erika

Haha, jag är inte direkt ett melodifestivalsfreak men jag förstår ditt problem :P Gör det du känner mest för att göra, inte det du borde. Om du verkligen inte kan bestämma dig så glo lite på melodifestivalen först och gå ut och va discopingla sen =)

2008-03-14 » 15:21:36
BLOGG: http://idaerika.blogg.se
› Lina

gör som oss :P ni förfestar med att kolla på melodifestivalen sen går ni ut tillsammans då får du båda delarna:) puss o kram

2008-03-14 » 20:50:07
› Johanna Thelin

Går ju inte att få tag på dig!! Har ringt och ringt tills jag kom på att du hade nytt nr. då har jag ringt och ringt hem till er, men inget svar. Sen letat efter Gustavs nr på hitta.se men inget mob.nr. Så nu är detta sista chansen!! Var håller du hus? Ring mig, jag kanske kommer till helsingborg i helgen och behöver umgänge och sovplats ;-) Puss puss vännen!! /Johannna

2008-03-14 » 22:57:43

VILL DU KOMMENTERA INLÄGGET?

DITT NAMN:
VIP?
DIN E-MAIL (frivilligt):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0